Naam:
Video’s:

Over ons

Hallo,
Even voorstellen!

Wij zijn Sharon (20) & Manon (21) en zitten in het derde jaar van de pabo. De komende tijd gaan wij stage lopen in het buitenland. Hier zullen we lessen gaan verzorgen in verschillende groepen. We hopen hier veel van te leren. Zowel over onszelf als over de cultuur daar, de manier van lesgeven en het leven.

Over onze reis

Vanaf 5 februari gaan wij de komende drie maanden naar Oeganda, om daar stage te gaan lopen op een basisschool. De school is een uur gelegen van de hoofdstad Kampala.

Voorafgaand aan onze reis hebben we een verloting gehouden om geld in te zamelen voor de school, ook dit zullen we overhandigen.

Via deze weg kunnen wij jullie op de hoogte houden van al onze avonturen en ervaringen over het land, het onderwijs en de omgeving. Zo zullen er individuele blogs geplaatst worden en tevens gezamenlijke.

Wanneer de nieuwe blogs verschijnen blijft een verrassing, dus houd de blog goed in de gaten! Indien je graag een bericht wilt krijgen wanneer er een nieuwe blog verschijnt kun je je aanmelden voor de mailinglijst.

Veel leesplezier!

Liefs Sharon & Manon